wtorek, 5 lipca 2016

Moje pierwsze LBA :)

Zostałam nominowana przez Kota Książkowego :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję :D No więc...


1. Czy oglądasz serial "Gra o Tron" albo czytasz książki z serii "Pieśń Lodu i Ognia"? Jeśli tak jakie są Twoje ulubione postaci?

Szczerze mówiąc nienawidzę takiej tematyki. Lubię fantasy, ale osadzone w czasach współczesnych... Dlatego klimaty tego typu nie są dla mnie.

2. Jakiej muzyki NIE słuchasz? (Np. Reggae, rap, rock, pop...)

Ojojoj :) Sporo by wymieniać. Nie słucham reggae, po prostu to zbyt nudny i leniwy styl, przy którym od razu zasypiam. Nie przepadam też za muzyką klasyczną (chociaż wyjątkiem jest np. Etiuda Rewolucyjna Chopina :)), bo to po prostu nie na moje ucho. Oczywiście (czy ja na pewno jestem polakiem? :o) nienawidzę wręcz disco-polo i za każdym razem gdy słyszę jakiś supi hit puszczany na ulicy to mam ochotę zabić osobę, która puszcza tą wybitną muzykę na fula. Nie przepadam też za wszelkimi odmianami metalu, to po prostu zbyt ciężkie na mój mózg.

3. Czy masz jest jakaś film, który mogłabyś oglądać codziennie?

 Chyba ,,Zielona Mila"... Odtworzyłabym ten film każdej osobie, która twierdzi, że wzruszający film może opierać się tylko na miłości. ,,Zielona Mila" temu zaprzecza, a dodatkowo elementy fantasy dodają "powera" do samej fabuły. Powiem szczerze; nie jestem wrażliwą osobą; nie płakałam nigdy na żadnym filmie, ale ten sprawił, że miałam łzy w oczach. Serdecznie polecam! :)

4. Jakie są kolory ścian w twoim pokoju?

 Hmm... takie szaro-srebne. :D

5. Kim chciałabyś być w przyszłości?

 Nadal nie mogę się zdecydować, choć niby jeszcze trochę czasu mam... Chodzę teraz do szkoły plastycznej, więc może i w przyszłości będę robić coś związanego ze sztuką, kto wie? Zastanawiałam się nad fotografem, projektantem wnętrz bądź charakteryzatorem. Skrycie chciałabym być gwiazdą rocka... :D Znając życie i tak będę sprzedawcą w Mac'u, co zrobić \(-.-)/

6. Czy zastanawiałaś się kiedyś jak wyglądałabyś za dwadzieścia lat?

Pewnie będę siedzieć na moim tłustym dupsku, będę oglądała kolejny sezon dramy. A dookoła będą leżeć puste pudełka po lodach i czekoladzie. No i oczywiście stadko kotów wokół mnie :)

7. Opisz swój idealny dzień w czterech słowach.

 Podróż. Daleko. Od. Polski.

8. Jakie jest twoje ulubione imię żeńskie?

 Vanessa (pozdrowienia dla kumatych :D)

9. Co byś wolała: trafić do świata z twojej ulubionej książki czy być na planie swojego ulubionego filmu?

Ojej, strasznie ciężka decyzja :o Ale mimo wszystko chyba książka. Wiem, że nie jestem oryginalna i nie mnie jedną oczarował świat Harry'ego Potter'a, ale kto by nie chciał trafić do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart?

10. W jakim domu byłabyś w Hogwarcie, do której frakcji należałabyś w świecie Niezgodnej i dzieckiem którego boga greckiego byś była?

W Hogwarcie trafiłabym albo do Slytherin'u albo do Ravenclaw'u, ale obstawiam to pierwsze >;)

Jeśli chodzi o frakcje to pewnie Erudycja. Albo w sumie Serdeczność. Ale z drugiej strony, to w Nieustraszoności moją czarne stroje *o* Lel, jestem Niezgodna. A i tak skończyłabym pewnie jako bezfrakcyjna.
Podejrzewam, że byłabym córką Ateny, a jak :)

11. Wolisz ogień czy lód? Tak ogólnie.

Lód. Czemu? Ponieważ wolę zimno :v

Moje pytanka: 

1.Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym kraju na Ziemi - który to by był i dlaczego?
2. Którym rodzajem jesteś? Wolisz książki czy e-booki?
3. Masz jakiegoś idola? Jeśli tak, to kto to jest?
4. Co ci nie wychodzi? (w sensie, czy jest coś (np. gotowanie, tańczenie), co Ci kompletnie nie idzie?)
5. Masz jakiś ulubiony paring?
6. Czy miałaś coś kiedykolwiek złamane? Jeśli tak, to co to było i jak doszło do złamania?
7. Jakim kolorem opisałabyś swoje życie i dlaczego?
8. Czy jest jakaś potrawa, którą jadłabyś do końca życia? A jeśli tak, to co?
9. Jaka jest Twoja ulubiona książka, której akcja toczy się w dawnych czasach?
10. Znasz jakiś język oprócz angielskiego i polskiego? A jeśli tak, to jak długo się go uczysz?
11. Google Chrome czy Mozilla Firefox? Uzasadnij.



Nominuję:

AmebaQ
AnDram RPG
LadyEllien
Jane Doe
LilaSam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz